Informatie over levertijden
98,7% wordt geleverd binnen de gestelde levertermijn!
Op de productpagina, in de winkelmand en de orderbevestiging staat een indicatie van de levertijd aangegeven. Zodra je order door onze backoffice is verwerkt ontvang je een statusupdate per e-mail met de verwachte leverdatum. Het artikel in je bestelling met de langste levertijd is de indicatie voor verzending. Je kan de status van je bestelling altijd vinden bij ‘Bestelstatus’. Bestellingen worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst of door onze vervoerder/pakketdienst.
Belangrijk om te weten
- Vrijwel alle verkeers-, tekst- en informatieborden worden per order geproduceerd.
- De levertijd wordt vermeld in werkdagen (maandag t/m vrijdag m.u.v. feestdagen).
- Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur na de bestelling de geplande leverdatum van je bestelling.
Let op: in veel gevallen zal de levering op of vlak voor deze datum plaatsvinden. Je ontvangt een statusupdate wanneer het pakket aangeboden is bij de pakketdienst.
Spoedorder aanvragen?
In overleg is normaal gesproken veel mogelijk, allereerst is het voor ons belangrijk om de omvang van de complete opdracht goed in beeld te hebben.
- Plaats de gewenste producten vrijblijvend in de winkelmand
- Rechtsonderaan de pagina klik je op de button 'prijsopgave doorsturen per email'
- Stuur je aanvraag door naar onze webshop (zie optie op de pagina)
- Vermeld bij 'opmerking voor ontvanger' de gewenste uiterste leverdatum
- Je ontvangt per omgaande een reactie. Deze kan zijn voorzien van een extra artikelregel waarin de eventuele spoedorderkosten zijn opgenomen.
- De keuze is hierna aan jou. Je kan er voor kiezen om via deze prijsopgave de order te plaatsen met spoedorderkosten en garantie op levering van voorgestelde datum, of je verwijdert de artikelregel en je maakt geen gebruik van de spoedorderregeling en laat de order regulier produceren.
Bestellingen naar het buitenland
Bij bestellingen verzonden naar een buitenlands adres gelden de vermelde levertijden als indicatie, het kan echter voorkomen dat het transport een dag langer duurt.
Vertragingen van je bestelling?
Als je bestelling de status ‘Verzonden’ krijgt, wordt deze op werkdagen binnen 24 uur geleverd. In uitzonderlijke gevallen doet de pakketdienst 48 uur over de bezorging van een bestelling. Als je je bestelling niet binnen 24 uur na de statusupdate ontvangen hebt, dan kan je het beste nog een werkdag wachten.
Heb je je bestelling drie werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk je bestelnummer te vermelden in je e-mail, of deze bij de hand te houden als je ons belt.